Ιστορίες του καλοκαιριού...

by - Ιουνίου 05, 2016

Το καλοκαίρι έφτασε. Και μαζί τους έρχεται και μια έμπνευση πιο χαλαρή, πιο ανέμελη, με κύματα και μυρωδιές, διακοπές και μικρές αποδράσεις. Αφού οι 25 λέξεις θα ξεκινήσουν ξανά το φθινόπωρο, ας γράψουμε Ιστορίες του καλοκαιριού. 


Ιστορίες ξένοιαστες, χαρούμενες ή λυπημένες, κάτω από τον καυτό ήλιο, ιστορίες από αγαπημένους προορισμούς και διακοπές, θύμησες από παλιά καλοκαίρια, νοσταλγικές, από παλιούς ή νέους έρωτες σε μοναχικές παραλίες, καφέδες κάτω από πολύχρωμες ομπρέλες, παρέες δίπλα στο κύμα, μοναξιές βλέποντας το ηλιοβασίλεμα. Ποιήματα, πεζά, φωτογραφικές συλλογές, ότι σας αρέσει.

Έχετε όλο το καλοκαίρι να γράψετε την ανάρτηση σας και να την δημοσιεύσετε στο μπλογκ σας. Όσες συμμέτοχες θέλετε. Αφήστε ένα σχόλιο εδώ μόλις την ετοιμάσετε. Αν δεν έχετε μπλογκ, πολύ ευχαρίστως να σας φιλοξενήσω στο Κείμενο ή στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά... 

Στο τέλος του καλοκαιριού θα γίνει μια μικρή κλήρωση με όλους τους συμμετέχοντες και θα δοθεί ένα συμβολικό δώρο.

Σας εύχομαι καλές εμπνεύσεις.

Κόντρα σε νωθρούς, άγριους και φασιστικούς καιρούς δημιουργούμε και προσφέρουμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

Φιλικά
Μαρία Νικολάου


Ιστορίες ως τώρα


Ιστορίες δικές μου




You May Also Like

22 comments

  1. Όμορφο, λεύτερο, ξέγνοιαστο θέμα Μαρία.
    Καλές εμπνεύσεις λοιπόν και το κυριότερο Καλό Καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι η δημιουργία και η έμπνευση προσωποποιημένη!!!Ωραίο θέμα,ομολογώ και χαρούμενο.
    Καλές εμπνεύσεις και καλό κουράγιο Μαρία μου. Δραστήρια πάντα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα Μαράκι μου!
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε και ας μας φέρει ωραίες εμπειρίες και έμπνευση για να γράψουμε!
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημιουργικές καλησπέρες!!!!!!!
    Στη τσίτα μας έχεις!!! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αεικινητη κι εσυ Μαρακι! Πολυ ωραια ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι, να είμαστε σε δημιουργική εγρήγορση!! Όμορφο το θέμα σου, για μια ακόμη φορά!
    Καλή εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλοκαιρινό δρώμενο, ανάλαφρο και δροσερό.
    Καλό καλοκαίρι Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία ιδέα, Μαρία μου! Καλές εμπνεύσεις σε όλους.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μέσα! :))
    Καλές καλοκαιρινές εμπνεύσεις να έχουμε!
    Μαρία μου, μπορούμε και ποιητικά αν μας έρθει ο οίστρος ;
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτο ειναι !!!!!!! Καλες δημιουργίες κοριτσια και αγόρια η υπεροχη Μαρια μας προσκαλεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι που σας άρεσε.
    Χαλαρά λοιπόν... έχουμε χρόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας εύχομαι όμορφες,καλοκαιρινές εμπνεύσεις με μεράκι και φαντασία!!!
    Να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι,Μαρία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία καλησπέρα!
    Ίσως δεν θα έπρεπε να κάνω "ποδαρικό" στο δρώμενό σου με την καλοκαιρινή ιστοριούλα που έχω να διηγηθώ αλλά νιώθω έντονη την ανάγκη να μοιραστώ μια εμπειρία μου σε κάποια παραλία, η οποία αφήνει μια πολύ πικρή γεύση. Δηλώνω λοιπόν συμμετοχή και γυρίζω στο "σπιτικό" μου να κάνω τη σχετική ανάρτηση.
    Καλό καλοκαίρι εύχομαι από καρδιάς σε ΄σένα και σε όλους/όλες τους/τις φίλους/ες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και εγω μεσα Μαρία μου μην χασω δρωμενο ε; χα..χα.. ωραία ιδεα.. χαλλλαρα αφου εχουμε χρονο... οστωσω θα διαβαζουμε οσες γραφονται..φιλη μας να καλοπερναμε.. καλες εμπνευσεις παλι.. φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι έχουμε χρόνο τόσο χρόνο; Τέλεια!!! Θα επθστρέψω με link, λοιπόν! ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου η δική μου συμμετοχή:http://atenizodas.blogspot.gr/2016/06/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μου, θέλω κι σε αυτό το δρώμενο να συμμετάσχω... Μας τσιγκλάς για να γράψουμε... όμορφα πράγματα! Σ' ευχαριστούμε πολύ! Θα επανέλθω κι Εγώ με link της δικής μου ιστορίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου καλησπέρα και πάλι. Ιδού και η δική μου συμμετοχή στο πολύ όμορφο καλοκαιρινό αυτό δρώμενο

    http://idipoton.pblogs.gr/2016/06/to-karabi-poio-karabi-kalokairines-istories.html

    Ευχαριστούμε για την όμορφη ιδέα και τη διοργάνωση. Καλό καλοκαίρι να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα και καλό μήνα Μαρία
    Πριν λίγο σε είδα μέσα από τον Γιάννη. Καλώς βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα!!!!!!!
    Ορίστε και η δικη μου συμμετοχή! http://mononai.blogspot.gr/2016/07/blog-post_17.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ναι και η δική μου συμμετοχή: http://abuttononthemoon.blogspot.gr/2016/08/summer.stories.html
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρία μου, επιτέλους να και η δική μου συμμετοχή!
    http://www.syllegw-stigmes.gr/2016/08/istories-tou-kalokairiou-dio-istories-se-mia.html
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.