Βότσαλα

by - Ιουλίου 09, 2016


Θάλασσας αμέτρητα βότσαλα,
δάκρυα κύματος, αλμύρα αφρών, σώματα σταθερά και παραπλέοντα.
Εσείς θα δείξετε στην μοίρα την πολυπλοκότητα της αγάπης,
εσείς θα δώστε στους ανθρώπους να καταλάβουν το αδύνατο.
Βάλτε τους να λογαριάσουν τα πλήθη σας,
κάντε τους τον αριθμό να χάσουν.
Δείξτε την γεύση του ατελείωτου έρωτα,
τρυπώντας πλάτες κορμιών έρμαιων, βρεγμένων και ανίκανων,
πληγώνοντας πέλματα σκληρά, βαριά και αναίσθητα,
αγγίζοντας τ΄όνειρο,
εκτοξεύοντας πόνο και ηδονή στο άπειρο.


****


Ήταν μια παλιά μου συμμετοχή στο Συμπόσιο Ποίησης.



You May Also Like

7 comments

  1. Όμορφο πάντα και διαχρονικό όσο τα βότσαλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ ο ήχος που κάνουν τα βότσαλα όταν χορεύουν στις ακτές αγκαλιά με τα κύματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυπτά της θάλασσας θα τα όριζα....

    Καλή Κυριακή ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη από τις καλύτερες επινοήσεις σου....! Η Αναφορά στα βότσαλα της θάλασσας και στις "δράσεις" τους με τρόπο ποιητικό ήταν εξαίρετη σύλληψη. Μπράβο κορίτσι μου. Πολύ μου άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απ' τα καλύτερα σου!!!
    Πολύ μου άρεσε Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοίτα να δεις τα βότσαλα έμπνευση που δίνουν!
    Μπράβο Μαράκι μου!
    Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.