Ιστορίες της μέρας...

by - Νοεμβρίου 28, 2015

Πόσα δεν έχουν γραφτεί για την νύχτα. Ιστορίες ερωτικές, δραματικές, χαρούμενες, μυστηρίου, αστυνομικές, πάθους και μίσους. Ακόμα και 'μεις γράψαμε μετά από προτροπή της Αριστέας. Όλα διαδραματίζονται γύρω από το λάγνο και πολλά υποσχόμενο σκοτάδι της, αφήνοντας το φως της μέρας παραπονεμένο δίχως μια λέξη.

Για αυτό λοιπόν φίλοι μου, αγαπημένοι μου αναγνώστες, ας γράψουμε τις Ιστορίες της μέρας. Ιστορίες πρωινές, μεσημεριανές, απογευματινές, ιστορίες γεμάτες φως. Ότι μπορεί να γίνει πριν η νύχτα αλλάξει την διάθεση των ανθρώπων και επηρεάσει την κρίση τους.


Ελεύθερα κείμενα, ποιήματα, διηγήματα, ότι θεωρείτε ότι σας εμπνέει περισσότερο. Όσες ιστορίες θέλετε. Δηλώνετε συμμετοχή σχολιάζοντας σε αυτήν εδώ την ανάρτηση. Η συμμετοχή σας δεν είναι δεσμευτική. Κάνετε την ανάρτηση στο μπλογκ σας αναφέροντας πως είναι για το εν λόγω δρώμενο. Για τους φίλους που δεν έχουν μπλογκ, μπορούν να δηλώσουν κανονικά συμμετοχή με σχόλιο και να μου αποστείλουν με email στο asmhnio@gmail.com το κείμενό τους. Εγώ με την σειρά μου θα το αναρτήσω στο Κείμενο για λογαριασμό τους. 

Σας δίνω αρκετές μέρες περιθώριο. Έρχονται και οι γιορτές και ίσως κάποιοι να μην προλαβαίνουν να γράψουν κάτι. Κάποιοι ίσως το αντίθετο. Οπότε ας πούμε μέχρι μέσα Ιανουαρίου.

Δεν είναι διαγωνισμός, είναι προσπάθεια δημιουργίας, είναι προτροπή σκέψης και συνεργασίας. Στόχος μας μια λίστα ιστοριών που θα μιλάνε για την μέρα.

Στο τέλος, αφού συγκεντρωθούν όλες οι ιστορίες, θα δώσω ένα δωράκι μετά από κλήρωση, ως επιβράβευση της προσπάθειάς μας.

Εύχομαι σε όλους σας το φως της μέρας να σας εμπνεύσει και να γράψετε τις πιο όμορφες ιστορίες.

Φιλικά
Μαρία Νικολάου


************

Θα συμμετέχουν

Χριστόφορος Τριάντης - φιλοξενούμενος στο Κείμενο
Μαριάντζελα Ψωμαδέλλη - φιλοξενούμενη στο Κείμενο
Βασιλική Δραγούνη - φιλοξενούμενη στο Κείμενο


Ιστορίες της μέρας ως τώρα



You May Also Like

45 comments

  1. Καλή αρχή μάτια μου και σε αυτή την προσπάθεια!
    Η χαρά μου τεράστια...όσα περισσότερα κίνητρα έχουμε να γράψουμε τόσο καλύτερα!
    Αν δεν ήταν όλα αυτά τα παιχνίδια, τα δρώμενα, το ίδιο το μπλογκ δεν θα έγραφα, δεν θα προσπαθούσα και ίσως να μην διάβαζα τόσο πολύ! :)))
    Μαρία μου θα προσπαθώ να ενημερώνω κι εγώ τακτικά στις αναρτήσεις μου για το δρώμενο ώστε να γίνει πιο γνωστό!
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατόβραδο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βάζω πρώτη στις συμμετοχές για να μου φέρεις γούρι γιατί σε θεωρώ άτομο με πολύ θετική αύρα.
      Σ΄ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  2. Να μπω δεύτερη;
    Με την Αριστέα να κάνει ποδαρικό, θα μεγαλουργήσει η ιδέα σου Μαράκι μου!
    Πολύ μου άρεσε η σκέψη σου και θα συμμετέχω με την καρδιά μου.
    Καλό ξημέρωμα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου, δηλώνω κι Εγώ συμμετοχή με όλη μου την καρδιά. Μετά της "Ιστορίες της Νύχτας" που είχα συμμετάσκει κι Εγώ μια φορά, ήρθε η ώρα για τις "Ιστορίες της μέρας" (για να μην μείνει παραπονεμένη) Καλή Κυριακή και καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία μου
    Καλή επιτυχία στην κίνησή σου
    Το σκέφτομαι και σου απαντάω
    οσονούπω

    Καλή Κυριακή με φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να 'μαι και εγώ. Μου αρέσουν τέτοιου είδους ιδέες γιατί όταν υπάρχει το κίνητρο δημιουργούμε. Οπότε δηλώνω συμμετοχή.
    Καλή αρχή και σε αυτή σου την ιδέα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία και σε αυτό το project Μαρία μου!! Είναι σιγουρο ότι θα διαβάσουμε ωραία κείμενα!! Δεν ξέρω αν θα συμμετέχω, λόγω έμπνευσης πάντα, εύχομαι σε όλους όμως καλές εμπνεύσεις!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου άρεσε η ιδέα σου...θα προσπαθήσω να συμμετέχω κι εγώ, αν μου έρθει η έμπνευση ;)
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φίλη μου. Μακάρι να μπορέσεις.

      Διαγραφή
    2. Εδώ θα δεις την συμμετοχή μου: http://enakathemera.blogspot.gr/2015/12/blog-post_5.html και ελπίζω να σου αρέσει ;)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη ιδέα!
    Υπέροχη!
    Εννοειται πως ειμαι μεσα και εγω
    Καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε δηλώνω συμμετοχή, επειδή νομίζω πως δε θα έχω χρόνο τους επόμενους μήνες. Σχολιάζω, όμως, γιατί η ανάρτηση μου θύμισε τα όσα έχω διαβάσει για το απατηλό φως της ημέρας, το οποίο μπορεί να κρύβει πιο αποτελεσματικά και να είναι τρομακτικότερο από ό,τι το σκοτάδι της νύχτας. Για να το ανεβάσω μυστικιστική πίστα, αντιγράφω το παρακάτω απόσπασμα, από ένα διήγημα του Γκόγκολ: "Θα σας έχει αναμφίβολα συμβεί καμιά φορά να ακούσετε μια φωνή που σας καλεί με το όνομά σας, και που ο απλός λαός την αποδίδει στο ότι μια ψυχή επιθύμησε έναν άνθρωπο... Θυμάμαι ότι όταν ήμουν παιδί την άκουγα συχνά... Συνήθως εκείνη την ώρα ο ουρανός ήταν διαυγέστατος και ηλιοφώτιστος - στον κήπο δεν κουνιόταν φύλλο - η σιγαλιά ήταν νεκρική, ακόμα και το τριζόνι είχε σταματήσει να τερετίζει - στον κήπο, ψυχή. Ομολογώ όμως πως αν με είχε πετύχει καταμεσής ενός αδιάβατου δάσους η νύχτα, η πιο άγρια και θυελλώδης νύχτα, με όλη την κόλαση των στοιχειών της, δεν θα είχα φοβηθεί τόσο όσο από αυτήν τη φρικτή σιγαλιά μιας ανέφελης μέρας". ;-) Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περίμενα τις καινούριες σου συγγραφικές "προκλήσεις" πώς και πώς!
    Φυσικά και θα συμμετέχω! Κάθε ευκαιρία για γράψιμο δεν πρέπει να περνάει απαρατήρητη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια απορία που μου ήρθε αφού πάτησα δημοσίευση του πρώτου μου σχολίου. Πρέπει να είναι φανταστική ιστορία ή μπορεί να είναι και αληθινή;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή φίλη μου.
      Είσαι ελεύθερη να γράψεις ότι θες.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
    2. Μου αρέσει η ιδέα της ημέρας! Θέλω να γράψω...

      Διαγραφή
    3. Πολύ ωραία.
      Ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

      Διαγραφή
  12. Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή κι ελπίζω ο χρόνος να καταφέρει να συναντήσει την έμπνευση, γιατί τελευταία αυτά τα δυο δε μιλιούνται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα σας!! Θa με ενδιέφερε και εμένα να συμμετέχω!! Κάθε ευκαιρία για δημιουργία είναι μια αφορμή να νιώσουμε καλύτερα και να αγγίξουμε τον ψυχισμό μας! Μπράβο σου Μαρία και καλή επιτυχία και σε αυτή την προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία!
      Ή στείλε μου ένα κείμενο να το δημοσιεύσω ή κάνε μια ανάρτηση στο ιστολόγιό σου!

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω δικό μου ιστολόγιο οπότε μόλις την ετοιμάσω θα σου στείλω το κείμενό μου!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Πόσο χρόνο έχουμε;

      Διαγραφή
    3. Μέχρι μέσα Ιανουαρίου.
      Καλή έμπνευση!

      Διαγραφή
  14. ετοιμη μια μικρη μικρη ιστορία !!!!!
    http://katitimou.blogspot.gr/2015/12/730.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαίρομαι που σε "βρήκα", μπήκα από το παραθυράκι της Κάτιας και ήσουν ένα δωράκι για μένα πρωινό! δεν ξέρω τι χρονικό όριο έχεις για την ιστορία, θα ήθελα να συμμετέχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις αρκετό καιρό. Περίπου ένα μήνα.
      Χαίρομαι που θα συμμετέχεις.
      Καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  16. http://princess-airis.blogspot.gr/2015/12/25.html

    Μαρία μου , η δική μου συμμετοχή με πολλή αγάπη :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι εγώ θα πάρω μέρος! Με την καινούρια θα δημοσιεύσω και θα σε ενημερώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι!
      Στο ''Ένα κουμπί στο φεγγάρι'' θα το αναρτήσεις;

      Διαγραφή
    2. Ναι. Αν κατάλαβα καλά, το αναρτούμε στο ιστολόγιό μας. Αν θες όμως, το αναρτούμε κατευθείαν στο κείμενο.

      Διαγραφή
    3. Καλά κατάλαβες φίλη μου. Στο ιστολόγιό σου καλύτερα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Γεια σου Μαρία μου! Άντε προλαβαίνω κι εγώ να μπω στο κλίμα της παρέας!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου καλημέρα, Καλή Χρονιά με υγεία, χαρές, έμπνευση και κουράγιο !!! Ετοιμάζω την ιστορία μου και σύντομα θα την αναρτήσω!!!Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι, είμαι η τελευταία που δηλώνει συμμετοχή;
    Πάντα της τελευταίας στιγμής είμαι, χαχα!
    Υπολόγισε κι εμένα, Μαράκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.